Vår midsommar

Jag trodde att jag hade tagit mer kort i helgen, men det var nog med min mammas kamera, då min egen var ganska tom. :) Men några bilder bjuder jag allt på nu innan jag beger mig ut i solen de sista 25 min innan jag ska tillbaka till jobbet.


Midsommarafton var väldigt lugn. Dans kring stången i Odensåker och kvällen bjöd på grillat och bad i tunnan tillsammans med mamma, pappa, och pappas morbror med familj. Så mysigt. En favorit i repris från förra året.


Midsommardagen tillbringades med goa vänner. Först lite mini-golf på Bäcken och avslutade sedan med grillning hemma hos oss med lite gott vin. :) En lugn och skön dag helt enkelt.


Söndag bjöd på kalas hos Noahs kusin. De slutade tillslut att alla var med och spelade fotboll, gamla som unga. Det här fina lagfoto fick vi på alla grabbarna. Blev så himla fint, så det skall allt tas och framkallas så Noah kan ha det på sitt rum. :)

*kram kram*

Kommentera här: