Välja själv

 
Noah var bra gullig i tisdags när vi var på stan. Vi stod ett tag inne på Dressman så maken kunde prova ut en ny kostym + allt tillbehör. När han väl var kvar tog jag med Noah in till Lindex för jag behövde lite nya underkläder, som skulle passa till min klänning. Undertiden jag kollar på underkläder, sa Noah att han skulle titta på film. Efter en kort stund hör jag att han ropar på mig och jag svarar och börjar leta efter honom på barnavdelningen. Tillslut hittar jag honom med den här t-shirten i handen och hör honom säga: "Den här är fin! Jag måste prova den och se hur den sitter." Och han skyndar iväg till provrummet, trots att det bara är stl 86 (han har stl 122). Fick stoppa honom påvägen och säga att vi får hämta en i hans storlek. Då får jag till svar: "Mamma, jag måste ha byxor också. Och strumpor. Och kalsonger." In i provrummet med både byxor och t-shirt och jag hade en väldigt glad liten kille som bestämde att detta ska vi köpa. Jag kunde ju inte annat än att ta med mig kläderna fram till kassan och köpa detta till honom, nu när han var så stolt över sina egenvalda outfit. Jag undrar just var han har fått detta klädintresse ifrån. ;)
 
*kram kram*

Kommentera här: