Mitt i veckan

God morgon! Redan onsdag. Kan inte förstå att tiden går så himla fort. Och vad gör man om dagarna? Inte mycket, myser runt mest hela tiden. Fast det är ju så det ska vara den första tiden med en liten. ♥ Vi är verkligen bortskämda med två helt underbara barn. Charlie säger inte ett knyst, förutom när han är hungrig. Är nöjd hela tiden och det bästa han vet är att ligga och mysa med oss på bröstet. Noah han är så stolt över sin lillebror. Han vill vara med hela tiden och visar ingen agg alls. Men visst, trotsigare har han ju allt blivit. Utbrott kommer, men det är ju inte så konstigt. Har ju kommit en ny person som ska konkurrera om vår tid. Det har hunnit göra ont i mammahjärtat flera gånger sedan vi kom hem för en vecka sedan, bara för att Noah får sättas lite åt sidan. Nu när U har varit sjuk, räcker man inte till själv. Det dåliga samvetet gnager, men jag hoppas kunna komma över de och komma in i rutinerna, så jag får mer tid över till min stora kille. ♥
 
Idag ska jag bara vara hemma. Kanske ta mig en promenad med vagnen, för att få lite frisk luft. I eftermiddag får vi besök av Us bror med familj och ikväll är det hockey. Maken får gå själv idag, för jag har planerat att vara hemma med barnen och ägna extra tid åt Noah. Spela spel som han ville igår, pyssla och bara mysa.
 
Hoppas att ni får en toppen dag!
 
*kram kram*
1 Sara:

skriven

Ja, det är inte lätt det där. Man får nog bara försöka hitta sitt eget för att få det att funka. Med det säger ju sig själv att man måste dela på sig. Fy, men du kommer säkert in i det snart. Det är ju fortfarande så nytt. Kram

Kommentera här: