Onsdagsmorgon

God morgon! Vad trött jag var när klockan ringde vid 6. Men det var bara att kliva upp och göra sig redo för en ny dag. Noah var feberfri hela dagen igår och har haft 36,4 i temp nu på morgonen, så nu blir det dagis för honom. Han är ÖVERLYCKLIG. :)
 
Dagen bjuder på ett besök hos psykologen och resten av dagen är oplanerad. Jag brukar alltid vara så urtömd på energi när jag har varit där och då behövs vila och mys med barnen för att kunna ladda om. Kanske det får bli en film i eftermiddag igen med Noah. Igår såg vi på Groddarna . Både jag och Noah tyckte den var riktigt bra. Mycket skratt och en och annan tår (beror nog på att jag är über känslig).
 
Åå, igår var jag ju iväg och tränade. Det gick faktiskt helt ok och idag känner jag inte av mina benhinnor. LYCKLIG!!! Så nu blir det träning på torsdag igen och på söndag blir det match. Jag är taggad till tusen. :)
 
*kram kram*

Kommentera här: