I'm back

Den här söta kattungen myste jag med i helgen. Nästan så vi blev lite sugna på att skaffa oss en.

Vilken underbar sommar vi har haft/ har. Vi är tillbaka i vardagen igen sedan tre veckor tillbaka och jag längtar nu något otroligt efter bloggen. Trots dålig uppdatering ser jag att många trogna läsare fortfarande är kvar. ♥
 
Just nu är det mycket att fixa med. Jobbet erbjuder just nu byte av alla hyllkantsetiketter i hela butiken samt ny skyltning av hörskampanjen. Både roliga och tråkiga arbetsuppgifter. Hemma är det stor planering och fix inför vår stora kräftskiva om ett par veckor. Självklart skall ni får följa med från inbjudan till färdig dekoration. :)
 
Men nu skall jag ta och fixa lite innan det bär av till jobb och dagis. Hoppas att ni har haft en lika härlig sommar som jag!
 
*kram kram*

Kommentera här: