Underbar helg!

 
Trots sjukdomar och pollenallergie så har helgen varit riktigt fantastisk! Har myst så himla mycket med familjen att hjärtat svämmar över med kärlek. I lördags var det dop för finaste Leia. Hon skötte sig exemplariskt i kyrkan och skrattade så gott åt prästen när han tog henne. ♥ Både Noah och Charlie var lyckliga över att få träffa massa barn igen.

Att försöka få dessa kusiner ihop på kort är inte lätt. ;)

Igår firade vi morsdag. Fick denna fina lapp av min favoritgrabbar, som Noah hade skrivit själv. Kan inte annat än säga att jag fick tårar i ögonen. ♥
 
Så var det ny vecka igen. Blir att vara hemma med Charlie idag och imorgon. Vi har lyckats pussla ihop det, så vi har barnvakt några timmar idag och morgondagen får vi lösa ikväll. Tanken är att han skall få gå till dagis på onsdag, då det är en kortdag för honom. Sen är vi ju ledig på torsdag och så blir det "kortdag" på fredag. Mjukstarta efter så här lång sjukdomstid känns bra för honom och mig. :)
 
Men nu skall jag göra klart mig och Noah som skall iväg till dagis och jobb.
 
Hoppas att ni får en fin start på veckan!
 
*kram kram*

Kommentera här: