Träningsvärk

Hösten är på intåg, även om tempraturerna säger något annat. Vår fina stadspark börjar skitfta färg och jag har börjat att uppskatta mer och mer att strosa runt där.
Från min morgon promenad i morses. Bild över vår vackra hamn.♥
 
Skööna tisdag. Eller ja, så skön den kan bli med träningsvärk från h*vetet. :) I söndags tränade jag med PT för första gången. Var så himla nervös innan, men nu i efterhand något av det roligaste jag gjort. Han skall hjälpa mig att komma igång med träningen, samt gå ner i vikt. Jag har fastnat lite och kände att jag nu behövde en kikstart i höst. För att inte vara allt för stel på jobbet (är iofs det ändå, kunder har frågat mig om jag har skadat mig) så har jag både igår och idag varit ute och gått när jag lämnat barnen på förskolan/skolan. En runda på ca 6 km har det blivit och jag har njutit av vår vackra stad. Jag är otroligt hemmakär och jag försöka att ta tillvara så mycket det bara går av vår miljö innan hösten kommer med regn och rusk. Nu kommer jag börjar kl 8 de närmaste dagarna på jobbet, så då blir det inga morgonpromenader. Får försöka komma ut ändå efter jobbet istället, även om jag själv tycker det är mycket svårarer och en tid jag helst vill spendera med mina grabbar. 
 
Oj, nu rusar klockan. Dags att återgå till jobbet. Hoppas ni får en fortsatt fin dag!
 
Kram Camilla

Kommentera här: