Röda faran

Nya bilen hämtades ut igår, även kallad röda faran. :)
 
Godmorgon torsdag! Att en hel natt med sömn kan göra så mycket för humör och känslan i kroppen. igår natt yrade Charlie hela natten, trots att han inte hade någon feber. Pratade, ropade, skrek, for runt i sängen och var allmänt upprörd. Så igår sa jag till maken att nu är det hans tur att sova med Charlie. Och gissa vem som sov hela natten: Charlie! Men det är ju bara bra. :)
 
Igår hämtade vi ut nya bilen. En röd fin bil, en Opel Astra. Kollade tillbaka i mitt instagramflöde och det är nästan 1 år sedan vi hämtade ut den förra bilen. Nu hoppas jag att det ska bli bra detta. För jag tror jag är lite kär i denna. ;)
 
Idag vankas det jobb. Efter 3 halv dagar på jobbet kan jag äntligen ta tag i allt som ligger efter. Som butikssäljare gör man ju så himla mycket mer än bara säljer till kunder. Jag lyckades vara väldigt effektiv igår eftermiddag, så min hög med post-it lappar sjönk från typ 15 st till 3 st. Dessa tre skall betas av idag. :)
 
Hoppas att ni får en fin torsdag!
 
Kram Camilla
 

Kommentera här: