Försmak på sommaren

Vilken underbar helg. Det har verkligen varit en försmak på sommaren. Trots att jag har haft en helg med en jobbig IBS-mage har jag kunnat njuta tillsammans med familjen och vänner.  
 
 
Lördagen bjöd på många lugna timmar ute i solstolen. Pga. att magen var svullen som en ballong och ömmade som tusan, fick det bli ryggläge och njuta av en bok. Har precis börjat läsa Therese Lindgrens bok Ibland mår jag inte så bra. En bok som är så igenkännande på flera sätt. Jag är imponerad och inspirerad av den här tjejer som har lyckats bli så framgångsrik under hennes tuffa perioder. Något att ta lärdom av! Avslutade kvällen hos min syster med familj tillsammans med mina föräldrar och grillade. Kändes som vi inte setts på evigheter, även om fallet inte är så. 
 
Idag har det i princip bara varit fotboll. N har haft borta match som hela familjen följde med på. Var så himla duktiga och vann med 14-1. N stod för hela 4 mål. Kollade en snabbis på kusinens sammandrag när vi kom hem. Och efter lunch var det dags för C att träna. Mycket fotboll med andra ord. 😃
 
 
 

Men vi han även klämma in lite vattenkrig däremellan.😃💕 Nu skall jag, maken och N slänga oss i soffan och heja fram Sverige i ishockey till ett nytt VM-guld. 

Hoppas att er helg har varit bra också! 

Kram Camilla 

Kommentera här: